شرکت کشت و صنعت جوین، پیشرفت های زیادی داشته و قدم های بسیار خوبی برداشته است

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت جوین، در تاریخ 1402/09/27، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از شرکت کشت و صنعت جوین بازدید کردند.

سردار مهدوی طی حضور در شرکت کشت و صنعت جوین از کارخانه قند، بوجاری(فرآوری بذر)، فناوری های نوین، دامپروری(گوسفندداری)، کارخانه اسیدسیتریک، نیروگاه خورشیدی، باغات و … بازدید کردند.

در پایان بازدید ایشان با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت جوین رشد و شکوفایی قابل تقدیری در تمامی حوزه ها داشته است گفت: ضمن تشکر از زحمات برادران بزرگوار در شرکت به ویژه مدیریت مجموعه جناب آقای مهندس حسینی؛ به واقع در بازدیدهای امروز به عمق کار جهادی و تلاش شبانه روزی این مجموعه پی بردم و این موفقیت ها را خدمت سهامداران، مردم این خطه و تمام دست اندرکاران شرکت کشت و صنعت جوین تبریک می گویم.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: انصافاً آنچه که من در بازدیدهای امروز مشاهده کردم چیزی جز پیشرفت، ایستادگی و حرکت در راستای طرح های اقتصادی مد نظر دولت نبود. بنده در بازدید از تمامی واحدها، تلاش های شبانه روزی، استقامت و پایداری در روند کارها را شاهد بودم که تمامی این عوامل در نهایت باعث شده که خروجی کار شرکت بزرگ کشت و صنعت جوین، بسیار خوب و مضاعف باشد.

سردار مهدوی خاطرنشان کرد: حقیقتاً بنده قبل از بازدید نظرم در مورد شرکت کشت و صنعت جوین چیز دیگری بود ولی وقتی که حضوری و در میدان پیشرفت ها را دیدم دیدگاهم بسیار تغییر کرد و مشاهده کردم که پیشرفت های بی نظیری اتفاق افتاده و تیمی هم که در این مجموعه مشغول به کار هستند با نشاط و با انگیزه و با قوت کار کرده و با روحیه جهادی حرکت  می کنند. همه این موفقیت ها هم جای تقدیر و تشکر دارد و هم جای شکرگزاری که خداوند لطف و عنایت کردند و عزیزان مسئول هم در جهت پیشرفت و توسعه و آبادانی منطقه، چنین تیم توانمندی را سازماندهی کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی پیرامون عملکرد کلی شرکت کشت و صنعت جوین گفت: امروز شرکت کشت و صنعت جوین، تنها یک شرکت کشت و صنعت سنتی نیست و شرکتی فناور شده است. الحمدا… با فعالیت ها و ارتباطاتی که با مراکز دانشگاهی، مراکز دانش بنیان و علم و فناوری داشته؛ شاهدیم که در حوزه اسید سیتریک و تولید انرژی های پاک که مورد نیاز کشور و تأکید مسئولان است پیشرفت ها و قدم های بسیار خوبی برداشته است و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند و با حضور هر چه بیشتر نیروهای جوان، انقلابی و با روحیه جهادی بتوانند گام های مؤثرتری بردارند.

سردار مهدوی با اشاره به حضور سهامدارانی از قشر رزمندگان و ایثارگران در شرکت کشت و صنعت جوین و سرمایه گذاری در عرصه تولید و خودکفایی گفت: این اتفاق، کار پسندیده ای بوده که در گذشته بنای آن ریخته شده هر چند که ممکن است در گذر زمان بخشی از این سهام ایثارگران و بسیجیان به فرزندان و … منتقل شده است. بنده خواهشی که از هیأت مدیره دارم این است که باز هم با تکرار این نوع حرکت ها، حضور رزمندگان و ایثارگران که پرچمداران جهاد و مبارزه هستند را در عرصه تولید استمرار بخشیده و بار دیگر با همین رویکردی که در گذشته اتخاذ کردند در جهت توسعه شرکت، واگذاری سهام به این عزیزان صورت بگیرد. به خصوص در استان های همجوار که شرکت، سهامداران زیادی هم دارد اگر این روند و حرکت ادامه داشته باشد قطعاً مفید خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در خاتمه گفت: ضمن خسته نباشید و تشکر از جناب آقای مهندس حسینی که با تلاش شبانه روزی موفق شده اند این مجموعه را متحول کرده و به این نقطه برسانند؛ برای ایشان و کلیه کارکنان این شرکت آرزوی توفیق و سربلندی داریم.